Ստուգում

Կարդա՛ և լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը։

Աշխարհում ոչ մի թռչուն այնքան չի սիրում հացահատիկը, որքան արտույտը։ Նա ծնվել է ցորենի հետ, դարձել արտերի առաջին տերը։ Վաղեմի ժամանակներում արտույտի ճռվողյունը խառնվում էր հասկերի մեղմիկ սոսափյունին և հնչում որպես երջանկության մեծ համանվագ։ Այդ փետրավորը ուտում է վայրի արտերի քաղցր հատիկները, և ինքն իրեն անվանում արտ ուտող, արտուտիկ։ Նա մարդու աճեցրած արտից կտուցով հատիկներ է վերցնում, տանում ու թաղում կողքի հանդերում։

Նշի՛ր՝ տրված նախադասության մեջ ընդգծված բառերից ո՞րն է գործածված փոխաբերական իմաստով։

Գեղեցիկ աղջնակը մեծ ոգևորությամբ էր պատմում իր թափանցիկ երազների մասին։
թափանցիկ

Դուրս գրի՛ր 3-ական հատուկ և հասարակ գոյական։

Հայոց թագավոր Տիգրանը խարտյաշ, գանգրահեր, թիկնեղ ու վայելչակազմ տղամարդ էր։ Արքան նվաճում է Հունաստանը և ստեղծում ծովից ծով Հայաստան։
Հատուկ գոյական – Տիգրան, Հունաստան, Հայաստան
Հասարակ գոյական – թագավոր, տղամարդ, թոիկնեղ

Ձախ և աջ սյունակների բառերն այնպես միացրու, որ ստացվեն բարդ բառեր։ Ձյունապատ, մայրամուտ, սառնաշունչ, կարմրափետուր, երփներանգ

Տրված բառերով բառակապակցություններ կազմի՛ր։
Կանաչ դաշտ, կատաղի մարտեր, դեղնած ծառեր, քաղցր կոնֆետ, հանդարտ մեղեդի

Նշի՛ր՝ որ նախադասության ընդգծված բառակապակցությունն է դարձվածք։
Մարտից առաջ հրամանատարը սիրտ էր տալիս ազատամարտիկներին։

Ածանցները միացրո՛ւ արմատներին և գրի՛ր նախածանցավոր բառեր։
Ընդհանուր, տգեղ, անգին, դժգույն, չկամ

Տրված բառերից ընտրի՛ր և գրի՛ր հոմանիշ բառերի 5 զույգ։

Աղքատ-չքավոր,
Զարթնել-արթնանալ,
Արքա-թագավոր,
Մշուղ-մառախուղ
Ձի- նժույգ

Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները։


Լայն –նեղ
Առողջանալ-հիվանդանալ
Հարուստ- աղքատ
Հանգստանալ-հոգնել
Քաղցած-կուշտ

Նախադասությունները լրացրո՛ւ համապատասխան շաղկապներով (ու, թե, որպեսզի, որ):

Ասում են, թե աքլորի քայլվածքը վեհ ու թեթև է։ Իբր նա կտուրին մի ոտքով է կանգնում, որպեսզի սյուները չկոտրվեն, որ տունը չփլվի։
Բառակապակցությունը միացրո՛ւ համապատասխան բառին։
Հայկական միրգ-ծիրան
Սուրբ լեռ- Արարատ
Վարդագույն քաղաք-Երևան
Քառագագաթ լեռ-Արագած

Միացրո՛ւ առածների սկիզբն ու վերջը։

Ով գարնանը քնի, աշնանը լաց կլինի:
Խորամանկ աղվեսը երկու ոտքով է փոսն ընկնում։
Մի ձեռքը ծափ չի տա։
Արհեստ ունեցողը մինչև կեսօր է սոված լինում։

Առածներից մեկը որպես վերնագիր ընտրի՛ր և մի պատմություն հորինի՛ր։

Ով գարնանը քնի, աշնանը լաց կլինի:
Սկյուռիկների ընտանիքում ապրում էր մի ծույլ ու անբան սկյուո: Նա չէր սիրում աշխատել, որևէ գործ անել: Սիրում էր ողջ օրը պարապ ման գալ ու երգել: Եղբայրներն ու քույրերն անընդհատ զգուշացնում էին, որ աշխատի, պաշար հավաքի՝ աշնան ու ձմռան համար: Սակայն նա չէր լսում ոչ ոքի:
Երբ եկավ աշունը, ծույլ սկյուռը սկսեց շատ սովածանալ, քանի որ անտառներն այլևս հարուստ չէին, իսկ ինքն էլ չէր կարողանում ազատ սնունդ գտնել: Նեղսրտած սկյուռիկին օգնում են ընտանիքի անդամներն ու հիշեցնում, որ ով գարնանը քնում է, աշնանը լաց է լինում:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s